INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


lördag 2 februari 2013

Namn på bloggen ??

Jag är absolut inte nöjd med mitt namn på min blog och firma !!! Kommer inte på ett namn som känns rätt och samtidigt speglar vad jag håller på med !!

 Vill att namnet skall sticka ut lite.............................vara mjukt men ändå lite tufft!!
 Som ett hjärta  från www.oisoioi.com  
 OM någon kommer på ett namn som känns bra, ser snyggt ut i skrift, så  vore det underbart ! Denna bild från en ny bekantskap, http://coeurenprovence.blogspot.se/ känns bara som en första tacksamhetens gest till den som kommer på ett namn till min blog!! Överraskning utlovas!


Sassa

2 kommentarer:

Chris sa...

Jag tycker ditt namn ser proffisigt ut. Inte så intimt men måste det var det? Namnet inger förtroende men jag tänker??? KRAM

Sassa sa...

Tack Christina, fick genast tillbaka lite självförtroende<3