INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


tisdag 4 augusti 2009

Vill behålla sommarkänslan








Testund dukad på detta fina sätt avrundar dagen perfekt! Lena, minns du när du tog emot Helena och mig med hembakat bröd , frukt och goda ostar. Precis så här härligt såg det ut. Tänk vad bra att kameran var med!! Tack än en gång!



Vill ha kvar den där underbara känslan av frihet som sommaren ger.
Textilier från min butik: spira och annaO
Denna bild hjälper mig att inte tänka för mycket på att ledigheten snart går mot sitt slut.







3 kommentarer:

Stjärnor & Champagne sa...

Kuddarna är såå fina. Måste komma till dig nu när du får in allt nytt. Greengatekudden blev så fin i min vita soffa på landet med alla stjärnkuddar. Fint att bryta av lite. Kan säga att Ektorp fåtölj och soffa är kanon. Mailar om var vi har varit...

Kramkram Anne

Mamma Mimmi sa...

Hej! Ramlade in på din blogg av en händelse och måste bara berömma de superfina och somriga bilderna. Kram Mimmi

Sassa sa...

Hej Mimmi,
Tack för din uppmuntrande kommentar.Är ganska ny i bloggvärlden. Det är verkligen en spännande värld!!! Nu ska jag in och titta på din blogg.
Ha det gott önskar Sassa