INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


måndag 17 oktober 2011

Love your Homes

 Vilket fint ljus, vilken stämning tänkte jag först, sen såg jag att det är ju korgstolen HARLEKIN  från ( med risk för att vara tjatig ) ENGLEBLOMST inköpt hos ÅRSTIDEN i Stockholm
 
Dessa underbara bilder kommer från:
LOVEYOURHOMES  TIPS! Missa inte denna fina blog !!! Otroligt vackra bilder med en ro och stämning utöver det vanliga. Ia som står bakom denna blog ,driver sedan 20 år tillbaka egen verkstad med fokusering på textil inredning, antika möbler och färgsättning, med stilepokernas inredningar som specialitet. En ny värld öppnar sig för den som är intresserad av stilhistoria. NJUT!!

2 kommentarer:

Chris sa...

Hej Sassa!
E.C och mamma känner varandra.Jag kände hennes son men han lever inte idag. Jag blir såååå glad över Dina inläggKRAM C

Sassa sa...

Jag vet också vem han var och Birgitta C . Världen är liten! Konst är för mig verkligen inte fråga om pengavärde utan egentligen handlar det om helt andra värden! Kram, kram<3