INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


tisdag 18 oktober 2011

Drömma sig bort och ta vara på livet!






Kommer ni ihåg Marinettes hem med Slettvoll, Svenskt Tenn och Kamelo. I trädgården  med den fina poolen,såg det ut så här fint när jag var där i sept. Solstolarna var inplockade, liksom blomkrukorna, men ett TRUMPET träd var fortfarande grönt. Badsäsongen tar semester, vi har mer tid att umgås, krypa upp i soffan med en god bok. Längtar efter när jag får den ron. Min vän Cecilia S. gav mig denna underbara video och därmed lästips!!  Att drömma sig bort, kanske bara tänka på den sommaren som var och  som så småningom kommer igen. Jag tror vi behöver det alla  mer eller mindre! http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=_9m6B60H7Dk#!
Idag har jag tid för eftertanke , imorgon blir det gasen i botten igen!! Omväxling förnöjer som det så vackert heter.

1 kommentar:

Chris sa...

En del dag är si och andra så...det är det som ÄR livet. Jag önskar Dej en härlig höstdag/KRAM C