INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


torsdag 20 oktober 2011

Drottningholm..................Malmbacken

 Jag kände mig hemma direkt, vilket vackert rum!
 En frukost hörna med korgstolar från http://www.engleblomst.dk/ Familjens frukosthörna, vem vill inte börja sin dag i dessa sköna stolar?
 Smakfullt och elegant, vardagsrumsdelen inbjuder till gemenskap med många sittplatser, helt i min smak.
 Ännu en bild på korgstolarna, som förde oss samman. Lotta hade sett en av korgstolarna i tema uställningen på Formex och blev intresserad av att se vår monter. Tack för det!

 Vacker konst som passar till de stilrena möblerna. Så,snyggt!
 En charmig innergård som för tankarna till Provence. Vildvinet förstärker intrycket.
 Utemöbler som kan stå ute även när den första snön kommer.
 Skulpturen passar in i denna historiska miljö.
Återigen känner jag mig otroligt priviligerad. Vad jag menar är att jag får vara i fantastiska miljöer med underbara människor. Nu hände det igen!! Tack Lotta för du visade mig ditt hem.
DROTTNINGHOLMOCHMALMBACKEN  Gå in på länken och läs mer om området!

Inga kommentarer: