INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


fredag 4 februari 2011

UTKAST



Lampvalet? Liten budget gör att jag rotar i mina gömmen. Denna känns bra men lite för låg och inte helt rätt i stil, men ändock........ Sängborden från i IKEA fanns sedan tidigare.
Denna grå-gröna lampfot och lampskärm från White Sense blir nog FÖR gullig??




Olika förslag på kuddar till tapeten som ni ser!!! Enbart det beiga kändes för "beigt" och det cerisa ser snyggt ut. MEN när jag fotar så sticker färgen i väg för mycket!! Får se vad det blir! ÄR inte riktigt nöjd!


Balkong utanför sovrummet, som fått hellånga "frasiga" gardiner, allt för att göra det så ombonat som möjligt!


Vita rullgardiner som rullats "fel" ( finare, tycker jag ) och en gardinvåd.. Ni ser att arbetet är i full gång.



Ett gammalt bord med avskavd färg har jag fått låna av Lena, liksom ett brunt pelarbord i vardagsrummet. Kul att blanda lite gammalt och nytt! En passande stol framför och det blir en mysig datahörna i sovrummet! Olsson& Jensen lampan är ok. Kudden och pläden skall bort. Böcker och lite annan rekvisita skall till för att den rätta stämningen skall infinna sig, hoppas jag!! TYCK GÄRNA TILL!!!

Sliter just nu mitt hår och har kommit så här långt med nya visningslägenheten. Sista bilden ,visar ett kaos, som det skall vara innan allt är klart?? Stolen i hörnet och bordet har jag inte valt själv , men de kommer att pryda sin plats, hoppas jag när allt är klart!!
På måndag lägger jag sista handen vid detta projekt som har uppslukat mig totalt denna vecka!





















Inga kommentarer: