INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


måndag 7 februari 2011

En gardin kan bli en duk i min värld!

Ekbordet har fått en gardinlängd. Ja, det är sant!! Tyckte att det blev för tungt och mörkt med två längder vid matplatsen. Bordet passade inte in, så jag la helt sonika den andra längden på bordet! Så här blev det!
Färgen är mörk plommon. Två öljettlängder för 199:- HELT OK!! Vilka kan konkurrera med IKEA. De finns i vitt också, men valde denna färg . Den är riktigt snygg!


Så här blev köket. Jag kunde inte motstå denna MASKROS-lampa. Svart-vita längder från ÅHLENS 299:- st med öljetter. OLIVTRÄD i fönstren är forever young. Gillar inte konstgjorda växter egentligen men i en visningslägenheten passar de ju perfekt. För att inte tala om i mitt hem också!!!!
I morgon skall jag stryka gardinerna och "duken" på bordet. Sedan blir det fix och trix så att allt känns bra. På onsdag blir det inspektion!!!





















Inga kommentarer: