INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


fredag 28 december 2012

Nyårsdukning

Eftersom jag i år inte kommer att duka mitt eget bord på nyårsaftonen, kan jag i alla fall komma med några idéer om hur jag skulle vilja att det bordet skulle se ut! För alla er som älskar hortensior.....är inte denna reklambild för MULBERRY helt underbar?? http://www.mulberry.com/ 



 Bilder från style me pretty!

Jag börjar med blommorna!!
 Hortensior, tulpaner, rosor och murgröna är säkra kort. En trälåda, en korg eller en skål i ny silver i stället för en vanlig vas eller kruka kan sätta en personlig prägel. Blommorna bör ju inte vara för höga .Gästerna vill ju kunna se varandra! 
Svagt turkos, lite blågrått OCH en liten kontrastfärg i några röda rosor, rent och snyggt!! Gillar denna dukning för att den känns lite gammaldags och modern på samma gång! Skulle vara snyggt med korgstolar till, för att mjuka upp intrycket!Lycka till med Er dukning! Vore kul att se några bilder!!!


Sassa

Inga kommentarer: