INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


torsdag 27 december 2012

NYA MÅL och nytt namn!






Den uppmärksamma, märker säkert att jag bytt namn på bloggen. Eftersom jag flyttat från Strömgatan 4 för flera år sedan, känns namnet lite fel. Nu på det nya året vill jag profilera mig på ett annat sätt. Vill nå nya kunder och hoppas att det är lättare att hitta mig på nätet på detta sätt. Kommer att så småningom byta ut till det nya namnet helt och hållet. Jag börjar med bloggen!
Jag kommer att gå in för att tipsa om hur ni kan göra om hemma. Tipsa om butiker och jämföra olika produkter och priser.  Ser fram emot en lite annan inriktning. Hoppas att ni som varit min blog trogen fortsätter att läsa och att nya läsare hittar hit!!

Börjar med BEMZ

Affärsidén

Bemz designar och tillverkar personliga hemtextilier för dina IKEA-soffor, fåtöljer, stolar och mer.
På Bemz.com väljer du din produkt, letar inspiration och råd, samt provar ut de färger och mönster du gillar.

www.bemz.se är ett utmärkt exempel på hur man kan göra om hemma utan att det kostar skjortan
men ändå får det personligt och fräscht. BEMZ detta företag ligger bara några kvarter från var vi bor nu. OJ, vilken fin och inspirerande lokal.
Allt känns så fräscht och DU VILL verkligen göra om hemma när du går innanför dörren till denna affär.


Sassa



1 kommentar:

Chris sa...

Ett spännnande drag Sassa helt klart ska du byta namn.
Jag önskar dej varmt lycka till, det är så kul när det händer ngt nytt.
Jag är stamis på din blogg och ser fram mot tips/KRAM C