INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


tisdag 21 februari 2012

Vårt hem i Linköping.....................visst saknar jag det!!












Vårt hem i Linköping såg ut så här!! Visst saknar jag det! MEN det var för stort ,när barnen flugit ut och vi har alltid haft nya projekt på gång och kommit närmare många, men också fått nya vänner och upplevt nya saker. De riktiga vännerna  finns alltid kvar som tur är och då spelar inte avståndet någon roll.
Nya drömmar och nya perspektiv på livet är aldrig fel även om jag kan känna stor saknad , vore konstig annars. Kanske nyttigt att erkänna det, för att kunna njuta av vårt " nya liv" ute i Stockholms skärgård. Denna dag är underbart solig och med 5-6 plusgrader. En vackrare plats än denna är svårt att hitta. Just i dag känns våren lite nära och den kommer att bli helt underbar, att vara nära naturen och på nära håll uppleva årstidernas växlingar är obetalbart här ute. Igår " gjorde " jag Stockholm med Joakim och idag njuter jag av lugnet. Det är just omväxlingen som jag tror berikar livet!! Var inte rädd för förändringar, med andra ord!!

1 kommentar:

Randi sa...

Jag förstår precis hur du känner dig vid tanken på ditt "gamla" hem. Du har verkligen en superkänsla för inredning. Och dessutom en personlig smak, som jag verkligen gillar.
Önskar dig en riktigt skön helg!
Kram
Randi