INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


fredag 13 januari 2012

För några dagar sedan!




 I Garfield Park strax intill C& S bostad vandrade vi bland palmer, magnolior och rosor.


FIOREMARKETCAFE
 Under vår sista dag i South Pasadena hittade vi detta café. I dessa sköna stolar njöt vi tillfullo av de sista varma solstrålarna.
 Hemgjorda cupcakes kunde jag inte motstå, trots mitt nyårslöfte att sluta med godsaker!!
 Besöket blev inte sämre av att det fanns inredningsmagasin att bläddra i ,en hel del nya för mig!


En ny helt otroligt fin mattidning visade ägaren mig, när jag visade min uppskattning över att man kunde bli inspirerad av alla tidningar som fanns att hitta överallt i caféet. Donna Hay är en australiensk matkreatör av rang och fotona var magiska.DONNAHAY

2 kommentarer:

Charlie sa ... sa...

Mmm....jag ser massa härligt och sköna tidningar! Vilken läcker resa ni har haft till Californien. Det var så länge sedan jag var där, blir jättesugen när jag ser dina bilder.

God fortsättning och välkomna tillbaka hem

Kram

Sassa sa...

Inte lätt att komma hem!! Tur att jag har haft med mig min lilla kamera som dokumenterade allt!! Min omgivning tröttnar på mig ibland när jag numera alltid har kameran redo. Du har fantastiska bilder på din blogg. DE piggar upp mig och det behövs i detta kalla land.Det gäller bara att hålla ut för våren är ju som du vet helt underbar här i gamla Svedala. KRAM