INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


tisdag 14 september 2010

AGENT för ENGLE- BLOMST



















Nu är det klart !! Jag är så glad över att jag nu blir agent i Sverige för ENGLEBLOMST Jag kommer att göra i ordning ett Showroom ,som det så vackert heter en trappa upp i mitt hem. Linköping ligger ju riktigt bra till i landet. Många passerar Linköping och endast 10 min. från E4:an gör ju inte läget sämre. Skall bli riktigt kul att även jobba från " andra sidan " så att säga. Har man butik, vet man hur man vill ha kontakt med de olika leverantörerna. Visst kan det väl få vara lite personligt, och via datorn är det ju lätt att hålla en bra dialog. Nu hoppas jag att alla ute i landet får upp ögonen för Engle-blomst , en dansk uppstickare, som för första gången ställde ut på Formex i år.

3 kommentarer:

Livsnjutaren sa...

Härligt,och är ju inte långt bort. Ska absolut besöka er. Ösnkar dig en underbar dag.

Sassa sa...

Tack själv och det dröjer c:a 2 veckor innan Engleblomst showroom är klart, men sen är det bara att ringa eller komma på mina öppettider .
Ha en riktigt skön dag ! Det gäller att passa på att njuta av en solig höstdag. Skall försöka göra några höstkransar i dag. Får se hur det går?

Stjärnor & Champagne sa...

Fniss visst ligger vi bra till i landet....Jaha du kunde inte låta bli att klicka hem asgarv:) Visst ser den fin ut? Jag kommer och löser ut mig och gör rätt för mig imorgon tänkte jag. Och stort grattis igen hipp hipp/ Kramkram Anne