INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


onsdag 1 augusti 2012

Augusti månad

Sista veckan innan jobb och allvar börjar på allvar. Jag är tillbaka!! Har försökt att koppla av från facebook och bloggandet! Svårt att låta bli...................... det har kliat i mina fingrar men NU är jag på banan igen.






Igår var vi till www.grosshandlargarden.se  20 minuter från oss. Vi njöt  av en lunch och med en kaka till kaffet. Ni som känner mig vet, att jag är väldigt svag för det där lite söta efter lunchen eller middagen. Jag skyller på att matsmältningen blir bättre med lite sött efter maten.

Hoppas att ni hittar till min blogg igen och att ni kunnat koppla av och njutit av ledigheten.
Nu tar vi nya friska tag inför hösten, som snart står för dörren. Jag är ett höstbarn och älskar därför hösten.............................. nya utmaningar och en vardag som man kan förgylla, det är nog det viktigaste!!!


Sassa

Inga kommentarer: