INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


lördag 22 januari 2011

Längtar!!!

En dag fick jag möjlighet att upptäcka Pasadena alldeles på egen hand.Passerade detta hus och massor av andra likt dessa. Utan bil ( ovanligt i dessa trakter ) Jag ville utforska de närmaste kvarteren. Jag gick inte mer än tio minuter och helt plötsligt uppenbarade sig denna underbara restaurang. En del ,där du kunde köpa med dig alltfrån scones till laxbitar med spenat och mozarella. Den andra delen bestod av en restaurangdel så fin !!ÄNTLIGEN hittade jag denna otroligt charmiga restaurang. Fräsch mat och inte all toast ( massor av bröd ) som finns överallt i USA.
De sista timmarna innan vi tog vår hyrbil och styrde kosan mot LAX Airport och vidare transport hem, intog vi en lunch på denna restaurang. Visst är det väl underbart när allting känns rätt och allt smakar underbart.Otrolig livskvalitét att få uppleva sådana stunder.

Böcker, inredningsdetaljer osv. finns också i restaurangen som gör att det blir det där extra som jag älskar! Oj, vad jag längtar efter denna miljö!!!



Ni förstår nog mig när ni ser dessa bilder!!







Inga kommentarer: