INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


fredag 3 september 2010

Värmekälla och mysfaktor !!


Jag älskar verkligen när vi tänder vår öppna spis i stán och bara myser och kopplar av. SNART är det dags igen. Det kyliga vädret har vissa fördelar . Det gäller att inte förbanna mörkret utan att tända ett ljus eller en brasa i stället !


På landet ser vår öppna spis ut så här. En värmekälla med hög mysfaktor. Visst är det lugnande att bara sitta och titta in elden och låta tankarna fladdra som eldslågorna. Jag tror att vi behöver just detta i vår ofta stressade tillvaro.

1 kommentar:

Aratorps Lena sa...

Hej Sassa! Vad mysigt ni har det med öppen spis! Och på två ställen till på köpet. Det är lyx, det!

Jag förstår varför du inte la ut min kommentar. Det är inte kul med negativa vibbar på bloggen... Men som du säger; allt är inte bara rosor. Jag var så besviken på WW under lång tid. Kändes inte kul att bli så nonchalerad... Men nu känns det som om det var meningen och bara bra för oss! Du har en fantastiskt fin mix av leverantörer och varor. Fingertoppkänsla! Ha en bra start på veckan och en trevlig kväll! Kram