INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


måndag 6 september 2010

Paradisverkstaden , AnnaO och Mimou








Tre flugor i en smäll, skulle man kunna säga. Vilken lyckad kombination och vilken vacker lokal. PARADISVERKSTADEN Kunglig hovleverantör, det förvånar mig inte ! Den vackra keramiken och ANNAO vintageöverkast och saris och kuddar passade perfekt ihop. Helhetsintrycket blev inte sämre av att MIMOU och deras underbara kuddar och lakan fanns med på ett hörn. Jag blev nästan lyrisk när jag gick där och bara njöt ! Tänk vad en vacker lokal påverkar helhetsintrycket!
Önskar mig verkligen en lokal som denna ! TIPS!!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Your fabrics are exquisite! They invite you to touch them.
x Jenny in Holland

Stjärnor & Champagne sa...

Nu blir jag hypernervös när du inte hör av dig till mig angående Silke...Sassa!!!! Är det ngt snyggt till lilla mig? I Löve PB Home.
Ha det gott snäckan/ Kramkram Anne