INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


måndag 7 juni 2010

Uppåt väggarna




Tavlor och foton har blivit en inredningsdetalj att räkna med. Det dekorativa inslaget är kanske viktigare än innehållet! Jag gillar verkligen när man leker med väggen på detta sätt! Foton som bildar ett mönster. Några foton eller vykort som bildar en krans i all enkelhet!


Dekorativt, sammanhållet av en och samma färgskala.




Den mörka väggen blir pricken över i´t.





Lite kitchigt och charmigt!





Massor av ramar som skapar en harmoni och enhet!







Ramar med stiliserade djurmotiv blir fint med lampor utan tyg. Fint på bild men hur ser det ut i verkligheten?




Har en hel del tavlor som ALDRIG kommer upp på väggen hemma hos mig. Tar fram dem ibland och undrar om inte de skall hitta en plats, men de ställs snabbt undan igen. Dessa bilder kanske får mig att tänka om och se dem med nya ögon. Känner ni igen problemet med tavlor som man inte vill göra sig av med, men inte riktigt gillar, men ändå förknippas med minnen från förr!! Hur länge skall dessa stackars tavlor stå bortglömda! Jag kan ju faktiskt göra mig av med dem!! Eller??

Bilder från http://concretehoney.blogspot.com/















1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Gillar den första tavlan, nice. Spänning spänning en borta och 2 kvar hihi/ Kramkram A