INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


söndag 6 juni 2010

Gillar det oväntade och ombonade!

Vi är ju lite försiktiga när vi inreder våra hem . Skulle helst av allt vilja vräka på mer, bland mönster och färger som på denna bild. Försöker att lägga band på mig och bli så där stilren och lantlig som älskas av alla. Men så ser jag dessa bilder och då vet jag att denna stil gillar jag mest av allt. Det oväntade och ombonade. Kanske borde jag verkligen leva ut denna sida hos mig och inte vara så försiktig när jag inreder!!!

Det blå sovrummet som jag ville ha hjälp med, där skulle jag gärna vilja bädda sängen med detta överkast ,lakan och kuddar. SÅ inbjudande!


Frasiga gardiner, mönster och starka färger. Underbart!!
Bilderna tagna ur http://chinoiseriechic.blogspot.com/


Inga kommentarer: