INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


tisdag 15 juni 2010

Känner mig otroligt priviligerad

Tack snälla underbara Lena för den fina GUCCI- kassen fylld med Cinzano (Asti, har ni inte smakat den så måste ni det!!! ) bröllopschoklad och fint kort. Allt för att jag påbörjat mitt nya liv! Skall på bröllop i den stora staden på lördag , nu kan jag fira ordentligt! Lenas nya kök har blivit både hemtrevligt och väldigt fräscht. Lena följer trender men gör det på sitt vis, mycket snyggt!

Den vita tallrikshyllan har Lena köpt på Strömgatan 4 och den kommer från NORDAL

Svart spiskåpa , svart marmorskiva och svart spishäll till det vita. Verkligen smakfullt!

Överdragen på stolarna kommer från WHITESENSE Bordets trärena yta och golvets klinkerfärg bryter fint till allt det vita. Visar inte hela köket ännu . Jag kommer att sy två hissgardiner i ett tyg från EDVARDELIASSON ur sin kollektion Waverly tyger från USA. Tyget passar perfekt till väggarnas blågrå färg ! När de är klara kommer bilder på fönster och utgång till uterummet och poolen.
Ni förstår att det är en underbar miljö att vistas i. Känner mig priviligerad över att ha sådana vänner!


Inga kommentarer: