INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


söndag 17 januari 2010

Lyxproblem,eller ?


Fick en ny digitalkamera idag Casio EX-10. Packade upp den och försökte lära mig alla finesser.
Glad i hågen ville jag ta några fina bilder för att lägga in på bloggen. DÅ är minnet fullt!
Jag som skulle kunna ta 1000 bilder. Det kan jag fortfarande men jag måste ha ett minneskort.
Kameran var inte billig precis och nu tillkommer ännu en kostnad plus att ni får vänta på nya bilder från Strömgatan 4 inredning! CASIO

NU kommer jag till det som rubriken gäller: Varför blir jag så vansinnigt irriterad på detta? I min värld är det ju frustrerande ,men om vi tittar på alla rubriker, som gäller alla dessa stackars människor på Haiti som aldrig någonsin kommer att ens ha detta problem blir man ödmjuk. Vilket lyxproblem! Skänker pengar via miljonlotteriet och är med i postkodlotteriet . Men det finns en organisation som jag verkligen vill stödja och det är Läkare utan gränser LÄKAREUTANGRÄNSER Vilka fantastiska människor det finns!! Vi måste fokusera på det positiva och framför allt inte ta allt för givet !

Inga kommentarer: