INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


tisdag 22 oktober 2013

Lite ny gammalt !!






Lite ny gammalt har fått komma hem igen. Ett bord med två praktiska utdragsskivor som passar bra inför stundande kalas i familjen. En utdragsskiva är i zink. Vi köpte detta bord år 2000, det passade perfekt i den bostaden vi hade då. När vi flyttade till landet ,kändes detta bord inte rätt. MEN nu får det en given plats tillsammans med de gamla stilmöblerna på var sin kortsida. Träslaget i bordet tas upp i stolarna. Tider förändras och vi med dem Tur att man kan tänka om och inte är sämre än att man kan ändra sin smak lite!!  Dekorativt  och lite annorlunda med denna skiva mitt på bordet. Med en duk kan jag lätt förändra uttrycket om jag vill.



 Eller varför inte ge bordet ett helt annat utseende med ett underlägg i trä från  http://www.olssonjensen.com/  OLSSON & JENSEN

.

Utanför viner vinden och regnskurarna slår mot fönstret och vårt växthus får vänja sig vid årstidernas växlingar. Det är bara att gilla läget så här års och göra det bästa av situationen.



Må gott önskar Sassa

1 kommentar:

Chris sa...

Hej!
Tack för fint inlägg på min blogg, det värmde.
Jag tycker ditt bord var jättesnyggt. Härliga bilder.
Ni ser ut att ha det så härligt.
En fin mix, det gillar jag också.
Ha en fin helg och en stor kram från mej till dej.