INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


fredag 22 februari 2013

Min Stol i Norrtälje och Prints

 





 
  MINSTOL  Tapetserarverkstaden mitt i Roslagen!   Har lämnat in min gamla Carl Malmsten stol för omklädnad, jag vill ha en fullständig förändring ! Har tittat på olika tyger hos MIN STOL, så inspirerande . Har inte riktigt bestämt mig för vilket tyg det blir . Troligen något från DESIGNERSGUILD  .

 Blev så lycklig när jag fick syn på dessa fina trycksaker  hos Min Stol av
Liljebergs är en kollektion bilder baserat på fotografier av Göran Liljeberg. Bakom bilderna finns ett stort intresse för fjärilar och insekter och många års intresse för fotokonst. Bilderna är fascinerande, detaljrika och otroligt vackra och har gjort stor succé under året när de synts i många magasin. Fjärilarna och insekterna är till största delen från den svenska faunan, men några tropiska baggar kunde inte hålla sig borta. Nya motiv kommer ständigt in!
TAVLORMINSTOL . Se bilderna ovan!!


Sassa

Inga kommentarer: