INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


fredag 12 oktober 2012

Provence norr om Stockholm








Ett helt otroligt charmigt och mycket speciellt hus fick jag den stora äran att besöka i går kväll. BILDERNA är urdåliga!! Kom av mig totalt! Jag blev så imponerad av Anncatrin, som skapat detta fantastiska hus. Hon har bott i Frankrike i 13 år , där hon bl.a utbildat sig till designer.
 Bild från senaste LANTLIV/ styling Anncatrin Rosenqvist.
Bild från DRÖMHEM & trädgård/ styling Anncatrin Rosenqvist
 
Numera syns hennes stylinguppdrag i Lantliv, Drömhem& trädgård, Gods& Gårdar och Antik & Auktion m.fl inredningsmagasin.

För att ge detta hus precis vid strandkanten rättvisa, vill jag åka tillbaka och ta bilder som visar ännu mer hus vackert och läckert det är!!
Tänk vilka duktiga, kreativa människor det finns. Hon har genomfört en dröm................ett hus i provencalsk stil mitt bland alla röda stugor!


Sassa

Inga kommentarer: