INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


torsdag 2 augusti 2012

Hemsida

Är på gång med en hemsida där jag riktar mig mer till blivande kunder som vill anlita mig, förhoppningsvis. Att bestämma sig för hur en hemsida skall se ut och vad den skall förmedla och innehålla är nog bland det svåraste.
Inspiration från när och fjärran är en förutsättning. Sen gäller det att hitta sin egen stil, som man kan stå för, fullt ut!!










 Hans bok Ljus och skugga. http://www.maxstrom.se/Forfattare/Forfattarpresentationssida/?personId=19423  Jag fick den fint signerad, minsann!!
HEMMA HOS PETER ODEGAARD      http://www.youtube.com/watch?v=n2uxJ0xY9PM     Övriga bilder är från hans gästspel på Svenskt Tenn under några dagar i somras.Just nu inför uppbyggnaden av min hemsida betyder inspiration som denna väldigt mycket.
Blommor är inget jag kommer att hålla på med utom som dekoration i någon inredning, men stilen och formrikedomen inspirerar.

Han är en riktig konstnär och jag  njuter av hans kreativitet!


Sassa

Inga kommentarer: