INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


lördag 7 januari 2012

Restoration Hardware i West Hollywood.....jag nästan svimmade!!!

RESTORATIONHARDWARE   Vilken lycka att komma till denna fantastiska butik, jag överdriver INTE!!!!!





Bäst av allt att jag var där med mina grabbar. Vi har njutit av värme och sol i Californien sedan strax före jul.
Livet leker och det gäller att njuta och framför allt klara av de kallare tider som stundar.
Bjuder på denna lilla video från vår familj. Superkul att alla verkligen tycker att det är OK att följa med mig på mina upptåg!! Brukar inte ta med min familj i bloggen men, men några undantag kan jag väl göra ??????







 Mina egna grabbar tycktes trivas som fisken i vattnet!





 På väg upp till andra våningen fanns denna klocka och namnet på en välkänd ort!
 I butiken serverades prov ur deras egna tesorter, gratis!! Trevlig idé!




1 kommentar:

Charlie sa ... sa...

Visst är den underbar!

Vi har en Restoration här i stan, inte lika stor som den ni besökte men ändå. Den finns där ;). Nyöppnade West Elm som har ett helt annat slags utbud är kul affär.

Shopping här är kul!!

Wow, vilken resa ni är på. Jag har intw varit i CA på massor av år.

God fortsättning, njut och kram!