INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


torsdag 1 december 2011

Martine Colliander

Malou efter tio har åter hittat rätt, när de bjöd in Martine Colliander för att inreda TV-studion.
Tryck på länken så får du se inslaget.

http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/efter_tio?title=martine_colliander_har_inrett_studion_i_fransk_stil&videoid=2103886
 
Franskinspirerat, med så mycket stil och klass om man kan uttrycka det så ? Grandiost i sin enkelhet. Nu är jag där igen. Jag faller för olika stilar bara det finns en tanke och en själ i det som görs. Detta är inte modernt  just nu ,det är alltid modernt!!








Bilderna är tagna från en artikel i Svd HEMMAHOS

Martine har fler strängar på sin lyra. En butik på Upplandsgatan i samma stil, som inte alltid är öppen på grund av alla inredningsuppdrag. DETFRANSKATESTAMENTET

Det jag känner för så här duktiga människor är stor respekt och beundran.

Nu höll jag på att glömma, där jag först "hittade" Martine Colliander White Sense och samarbetet med dem. WHITESENSE

Inga kommentarer: