INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


måndag 14 november 2011

Ljuslyktor i vaxat papper

Beskrivelse:


Tindra lyslygte i håndlavet flammesikkert papir og produktet er biologisk nedbrydeligt.

Anvend lyslygten med lidt sand, ris eller sten i bunden, sæt et fyrfadslys ovenpå og du vil

opleve en fantastisk stemning med lyset igennem lygten.
Sæt lygten på bordet, på trappen - anvend inde og ude.
Mål:

Højde 13 cm

Dia: 10 x 10 cm





Lite dansk språkövning så här på måndags eftermiddagen. Dessa charmiga flamsäkra påsar har Engle-Blomst i sitt sortiment till Julen. Lyser upp och passar perfekt till advent. Intresserad ? Hör av dig till mig!

1 kommentar:

Chris sa...

Hej Sassa!
Underbara ljuslyktor.
Om jag inte hittar ngn bild från min favoritjulkrans som vi alltid har hängande över matbordet, klädd med granris, röda band och levande ljus(letar) kan Du inte ta bilden jag har idag med saffransbiscotti, det är verkligen ngt jag inte vill vara utan i juletid. KRAM C