INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


torsdag 24 november 2011

Julmarknaden 2010

ÅRET var 2010 Julmarknad hemma hos mig!!
 
 En hyacintängel ! Vinge sydd i lakansväv. Kruka och spets målad med vit färg.

 TineK home granar fotograferade på nytt sätt.
 Handsydda "krukor" av lakansväv runt första hyacinten .
Fina julepåsar fyllda med skumtomtar och pepparkakor.
Muffins med dumlekola! Mums.Lenas recept!!!

Så här såg det alltså ut för precis ett år sedan dokumenterat av Viktor Lönnbring. Lena Lönnbring stod för alla fiffiga idéer vad det gällde adventsblommor. Vi samarbetade och resultatet uppskattades av många,som såg det som en traditionLite vemod kan  jag känna att vi inte bor kvar och får skapa detta tillsammans. Igår sågs vi i storstaden Lena, Åse och jag. Goda vänner som ses och njuter av att gå runt och bara titta på all julskyltning . Det var enormt mycket jobb med dessa marknader och jag vet att det uppskattades av många. Man vet aldrig, rätt som det är , är jag i full gång igen på en annan plats!! Man skall aldrig säga aldrig.

Viktors fotoblog:http://lonnbring.blogspot.com/

Inga kommentarer: