INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


torsdag 29 september 2011

Leva & Bo

Idag har jag haft besök av en fotograf Magnus och en journalist Sofia från Leva & Bo, bilaga till Expressen. Det inte jag som tipsat utan ........det bara blev så. Jag bara undrar, hur kommer det att se ut o.s.v. Ett buggyjump är ingenting mot detta.





Man får ta det med en stor nypa salt och lite humor. Vi bor på vårt landställe  numera och har inte gjort i ordning allt tipp, topp!! Många skulle nog inte som jag tacka ja, till att vara med i ett sånt här reportage när vi ännu inte gjort ordning t.ex i badrummet . En viss charm kan det finnas i ett hem som inte är perfekt, hoppas jag ???
Dessa bilder har jag tagit med min kamera idag. Jag vet att de kan sin sak och det var en jättetrevlig dag .
Artikeln kommer  troligen ut någon helg i oktober. Helgbilagan, alltså!!!

2 kommentarer:

Chris sa...

Det kommer säkert att bli väldigt trevligt, Dina bilder ser så fina ut. Det syns att det finns charm! Måste köpa tidningen. KRAM:)

Barbro sa...

Du måste meddela när tidningen är ute...Så spännande!