INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


måndag 22 augusti 2011

Lugn o Ro !!

Min syster Helena har tagit denna bild, på dessa fantastiska orkidéer. Hur kan IKEA ha sådana fantastiska orkidéer för bara 69:-  . Vill egentligen inte gynna IKEA när det gäller blommor. Tycker att de konkurrerar ut alla . Jag är inte bitter jag är bara fascinerad av deras koncept och hur de lyckas hålla nera priserna. Jag vet att det är mängden som räknas. MEN I ALLA FALL!! Vi vill ju ha små inredningsbutiker, vi vill ju  ha små mysiga blomsteraffärer, då Måste vi gå dit och handla och inte göra som jag och hela världen gör handla ALLT på IKEA.
Jag älskar denna bild som är tagen hemma hos mig, den förmedlar ett lugn som jag är i stort behov av just nu. Tack, Helena !!!!!!!

3 kommentarer:

Chris sa...

Vacker bild, lugn o ro behöver vi lite till mans då o då. NJUT/Kram

Chris sa...

Det kan Du, Du bestämmer, men
ibland kör livet ihop sig då blir man dööötrööött ett tag. Då får man börja om igen, nästan isolera sig lite. Sen vill man ut på banan igen!Detta skriver jag när allt känns bra. En annan dag kan det var tyngre.
Du är ju en SJÄRNA verkar urduktig/KRAM C

Sassa sa...

Det där känner jag igen!!!
Idag blir det en Stockholmsdag och jag njuter ,så jag spricker när jag får gå och bara insupa stämningar och alla intryck. Det blir inte sämre av att jag skall ha en HELDAG med en av mina närmaste, äldsta vänner. STOR, STOR kram