INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


måndag 25 oktober 2010

25 oktober





Illustrationer av CATALINA ESTRADA ( kommer ursprungligen från Colombia, bor numera i Barcelona, internationell och framgångsrik illustratör.





Ja, jag är ett höstbarn, jag har alltid älskat hösten. Allt lugnar ner sig, höstens färger har alltid tilltalat mig. I år fick jag en så fin kalender av Agneta. PAULO COELHO PAULOCOELHOVISDOM


Jag är ju inte precis purung och ibland är det inte fel att reflektera och vara tacksam över att man är grymt nyfiken på vad varje ny dag har att ge !! Att ge järnet och göra det man älskar tror jag är nyckeln till ett bra liv.


Tack för alla GRATULATIONER denna dag! TACK och LOV för Facebook, så mycken glädje den förmedlar.

1 kommentar:

liselotte sa...

Hej Sassa och Grattis på din dag!
Känns som evigheter sen vi sågs. Men
jag har tagit för vana att ligga sjuk i helgerna. Men snar är det julmarknad. Kram Liselotte