INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


måndag 5 juli 2010

Semestertider


Besök hos goda vänner med nyinköpt sommarhus med denna magnifika utsikt!! Oj, oj ,oj så fint!!


Därefter besök i WIJ:s trädgårdar. Ni vet kanske historien om Lars Krantz som skapade Rosendal och gav sig i kast med denna trädgård som ligger mitt i Ockelbo. Inte visste han att idag förknippar vi Ockelbo inte bara med denna fantastiska trädgård utan även med Prins Daniel. Jag tror att besökssiffrorna har bättrats på betydligt efter giftemålet.
Här står jag och önskar Er välkomna. Har knappt inte tagit av mig klänningen från SILKE sedan jag fick den. Jag älskar deras kläder och smycken!!


This is a corner of a larger field !! Tänkvärt, eller hur ?

Herrgården till Wijs trädgårdar ser ut som en herrgård skall se ut!!
Trädgårdsskulpturer, dekorativa och enkla.



Många arkitektoniska inslag finns i trädgården

Dessa kronor har nog inte kommit till av en tillfällighet i Prins Daniels OCKELBO.Nyskapande blomuppsättningar. Jag kan visa hur många bilder som helst, men jag tycker att ni skall åka till OCKELBO och,WIJSTRÄDGÅRDAR det är verkligen värt besöket.
Imorgon får ni se Ockelbos bröllopsgåva till Daniel & Victoria.

































1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Det ser fantastiskt ut vännen...Och du är så fin i din Silke. Ja jag gillar ju min också fast en annan färg. Ha det bäst/ Kramkram A