INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


söndag 18 april 2010

VÅRMARKNAD























Denna söndag 18 april gick färden till en VÅRMARKNAD hos Björn och Marcus på BILLIA.


Gården ligger utanför Linköping mellan Vikingstad och Nykil för dem som känner till dessa trakter. Oj, så charmigt och inspirerande de hade gjort sin VÅRMARKNAD.I deras hem kunde man slå sig ner och njuta av en smörgåsbuffé eller bara en kopp kaffe. Så långt ifrån ett perfekt NORDIK hem man kan komma!!! Med andra ord personligt och okonventionellt!!Titta bara på dessa bilder så förstår ni vad jag menar. TACK för att det finns sådana eldsjälar och esteter!!

1 kommentar:

Aratorps Lena sa...

Oj, var du där? Det hade jag velat åka på också! Såg ett inlägg hos http://minlillaveranda.blogspot.com/ för ett tag sedan och det såg ju så mysigt ut! Lite långt för mig, tyvärr.
På torsdag åker jag till Sthlm, tänkt få lite inspiration på Garbo. Har du fler tips? Jag har torsdag och fredag "ledigt" till helgen är det kurs på Sköna Hem. Ska bli kul. Ha en skön måndag! Kram