INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


måndag 30 november 2009

Rent och avskalat




Nu har jag plockat bort det mesta av " Julmarknaden" i mitt hem. Det blev riktigt rent och avskalat! En viss ro infann sig i hemmet igen. SKÖNT
Även om det är fantastiskt roligt att öppna sitt hem några gånger per år, är det ändå en rejäl kraftansträngning.
Nästa år kanske jag hittar på en ny variant av Julmarknad!!!!
Visst är det härligt när hemmet ser ut som på denna bild ! UNDERBART!
http://www.evalindh.se/ = En ny favorit som ni märker!!!

1 kommentar:

Stjärnor & Champagne sa...

Hallå vännen...Nu har jag missat massor hos dig som alla andra. Har inte fått till tiden riktigt. Vilka härliga bilder, vilket hem!!!!Tänk om man hade så. Ja hon är duktig, har sett hennes bilder i tidningar. Ja vi får se om vi kommer iväg till Sälen....Låter som att julmarknaden har gått bra för dig, kul...Men kan tänka mig att det är mycket mycket jobb, pust.
Ha det gott...

Kram Anne