INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


söndag 22 april 2012

MITT TV- rum



Vi planerar och planerar för vårt nya liv här ute på landet. Vi kommer att bygga ut och en förändring blir att vårt nuvarande sovrum kommer att bli MITT TV-rum. Numera har vi helt olika smak vad det gäller TV- program. Känns det igen ??
Jag vill tapetsera en vägg med denna underbara tapet från http://shop.ninacampbell.com/luxury-wallpaper/autumn-2006 En bäddsoffa, troligen en vit Ektorp, två omklädda gamla fåtöljer vill jag också få plats med. Är på omklädnad just nu. Svart tyg från Romo http://www.romo.com/ och den vackra träfärgen till tror jag blir fint till tapeten.  Ett mysigt rum i närheten av varandra, men ändå i min egen värld, det tror jag kommer att bli toppen.

Jag vill ha det riktigt varmt och ombonat , en kontrast till det ljusa, öppna och luftiga som präglar vårt stora vardagsrum, där vi tittar på TV i just nu.

Kanske, kanske hinner jag ändra mig innan allt är klart, men just nu känner jag för denna stil!!!


Sassa

Inga kommentarer: