INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


tisdag 24 april 2012

Blommor på hjärnan






http://www.edvardeliasson.se/  Tyger från EDVARD ELIASSON klassiska tyger med mycket bra kvalitet och en firma med personlig service. Det brukar ju heta så, men det stämmer verkligen i detta fall.
.
Letar efter ett riktigt storblommigt tyg till en kund. Visst är det härligt med blommor, men det kan ju bli för mycket av det goda!!. En som vet hur man blandar mönster och färger med elegans är  http://www.absolutelybeautifulthings.blogspot.se/  Butiken Black & Spiro var en dröm för mig att se på riktigt. Jag har berättat det förr, men jag  har faktiskt  besökt Anna Spiro  i Brisbane i Australien. FANTASTISKT!! Hade bara sett hennes blog och med en åsnas envishet letade vi upp hennes fin, fina butik som verkligen inte gjorde mig besviken.
Tillbaka till uppdraget att hitta ett blommigt tyg, som inte säger ursäkta att jag finns till utan ger ett rejält avtryck .Letar vidare !!!


Sassa

1 kommentar:

Charlie sa ... sa...

Å vad fint! Och din header är underbar.

Kram Lotta