INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


torsdag 17 november 2011

Uppskattar omväxlingen.

 Nere vid ångbåtsbryggan finns en liten badbrygga med en stege. Vackert mot vattnet och solen på väg ner.
 Lilla sandstranden ser så här exotisk ut, så här års.
 Längs vår promenadstig i skogen finns dessa nakna träd. Lite skrämmande och vackert samtidigt.
 Höstkrans som jag satt upp på vårt lilla posthus. Gläder säkert någon.
 Brasan är tänd och lite juldekorationer kommer upp lite då och då. Prövar mig fram vad som känns bra.
 Vi har ju magasinerat en hel del ,men lycka var  när en av våra favoritlampor kom på plats i stora rummet och passade som en smäck!! Nu skall bara elen fixas. Vi har ju alla sådana saker, som betyder lite mer än andra och jag är så glad att den faktiskt passade in här!!!!
Om ni visste vad jag uppskattar ,en dag här ute på landet när jag igår trängdes och frotterade mig med  en massa människor. Trodde aldrig att jag skulle trivas så bra. Den enkla sanningen är nog omväxlingen och att jag mer kan styra mina dagar och planera alldeles själv. Det är LYX för mig.

Inga kommentarer: