INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


torsdag 17 november 2011

Mingel och invigning av Rum & Miljö Stockholm

 Höst-vinterkväll utan för lokalen i Vasastan.
 En scen dekorerad med häftiga Kamelo produkter. Tavlorna i bakgrunden av Ebba Strid Udikas som också arbetar i denna lokal. Bas som Lenas man behärskade till fullo.
 Ljuslykta från http://www.engleblomst.dk/
 Tygprover, mattprover läckert upplagt i vackra färger.
 Kamelo http://www.kamelo.se/  , vet ni som följt mig på denna blogg ,är en av mina stora favoriter och även Lenas.
 Fin broschyr.

En kväll på jobbet ??? Inte riktigt men en härlig kväll med nya möten som kan leda till ännu fler kontakter i inredningsbranschen. Jag njuter och känner mig otroligt lycklig att jag bara får vara med !!
Lena Eklund som jag skrivit om i tidigare blogginlägg invigde sin nya lokal. Tomtebogatan 17 i Stockholm. Flera entreprenörer finns i samma lokal . Berikande och inspirerande för alla.
Kvällen innehöll tilltugg, tårta, mousserande och levande musik. Livet känns extra lätt en kväll som denna. Möten mellan människor är så viktiga.

Inga kommentarer: