INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


torsdag 27 maj 2010

Hitta rätt!

Kuddar på bild i senaste LANTLIV.

EN kärlekshistoria mellan öst och väst= http://www.chhatwal-jonsson.se/ Stig Jonsson hittade jag på Formex. Han hade ingen flashig monter, snarare asketiskt med några få produkter. Jag föll pladask och nu hittar jag honom i de flesta inredningstidningar. Det har hänt förr!! Jag går på känsla när jag hittar mina leverantörer och med tur eller skicklighet, hittar jag små guldklimpar som Chhatwal & Jonsson. Årets tema heter indigo och rosa, vilka är två av Indiens mest älskade färger.Skall bli så spännande att se nästa kollektion.



PAISLEYMÖNSTRADE,HANDVÄVDA, HANDTRYCKTA LINNEKUDDAR och HANDTRYCKTA KUDDAR I BOMULL! ( HUS & HEM )




HANDVÄVT; HANDTRYCKT LINNETYG ( FEMINA )





HANDVÄVDA MATTOR ( ELLE INTERIÖR ) OBS! Det går bra att klicka på bilderna och förstora dem. Läsvänligt!!!





3 kommentarer:

Charlotta Ward sa...

Hej Sassa!

How fun that you are giving your shop a 100% this year.
I so want to see it when I move to Sweden next year.

Missing you over in my little blog corner. Would love it if you popped over and left your thoughts on my posts. It was fun when you did.

KRAM
x Charlotta

Stjärnor & Champagne sa...

mm underbara...Ta dig en funderare på att ta hem Day. Tine K har du ju redan. Ha det gott vännen/ Kramkram A
Pst skrik till när du vill ha min hjäl, hjälper gärna till.

Tiina sa...

Underbara textilier! Älskar paisley och färglada kuddar. Hoppas på att kunna besöka din fina butik nästa gång jag är i krokarna! Kom gärna förbi min blogghörna!

Ha en underbar kväll!
/Tiina
http://elcestockholm.blogspot.com