INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


tisdag 8 maj 2012

Vattenkannans tid!

Nu stundar denna underbara tid, vi börjar använda vattenkannan. Jag gillar att gå ut och in och fylla på en vattenkanna. Det är något annat än att vattna med en vattenslang direkt från väggen. Behövs kanske ibland och är t.o.m nödvändigt på större ytor.
 Lena Lönnbrings stil. Förstår ni vilken inspiration för mig. Lena och hennes syster Liselotte startade den första riktigt fina Blomster-Inredningsaffären i Linköping.De förändrade faktiskt hela sta´n. Överallt såg man bevis på deras smak, i massor av fönster överallt i Linköping. De har tyvärr sålt sin fina affär Systrarna Grön, men fortsätter att smitta av sig med sin säkra smak.
 Bilder från senaste ELLE interiör http://elleinterior.se/
Jag håller mig till krukor och små ytor och trivs med min vattenkanna!


Sassa

Inga kommentarer: