INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


torsdag 19 januari 2012

Formex ...........lite som vanligt , tyvärr !!

Vet inte om det var avslaget på mässan eller om jag börjar bli trött på att allt är sig likt på Formex?
Vet inte om det var bra att dela upp alla utställare i A, B och C- hallar i olika kategorier? Alla företag har sina platser och allt är förutsägbart på något sätt.
Det som förgyllde min dag var att jag träffade många intressanta , nya och gamla bekanta. Att gå på Formex med Anna- Karin Nyfjäll från f.d Årstiden var mycket givande som ni förstår. Hon är ju känd bland alla i branschen.

  HAVSTEENS  monter , blev riktigt fin när Anna-Karin stylat den med blommor och lite rekvisita som dessa gamla tallrikar och soppterrin. Hon vet hur man skall fånga kundernas uppmärksamhet!

 Pb Home fint, som vanligt!! Inga överraskningar!
Skall gå på mässan igen på lördag och hoppas då att jag upplever det hela lite mer positivt!  Var ju enbart besökare i år, med en enda ambition att bli inspirerad och det blev jag tyvärr inte.

1 kommentar:

Chris sa...

Nu för tiden ska det lite NYTT till för att vi ska reagera!? Allt blir ganska likformat!/KRAM C