INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


måndag 27 september 2010

Hitta sin stil

Att hitta sin stil är inte alltid så lätt. En som verkligen har hittat rätt är Nettan. Hon är affärsinnehavare och konstnär. Hennes hem är harmoniskt. Ja, det är vitt i olika nyanser, men det är lugnande. Jag som lätt faller i trans när nya trender och färger dyker upp önskar faktiskt att jag BARA kunde hålla mig till en stil . Kanske beror det på ens personlighet ! Nettan är lugn och cool, det är inte jag !!! Tavlan som står lite nonchalant mot väggen är en av Nettan Moréns http://www.svenskakonstnarer.se/start/plus_artist.php?chr=13&aid=1196fina tavlor.

Familjen är på väg till ett nytt boende ute på landet ! Vi som känner henne vet att det kommer att bli lika vackert och harmoniskt. Spännande att se resultatet så småningom.

Stolarna var i ek , överdragen sydde jag och stolarna fick nytt liv !!!

Bordet med lilla fjäderpennan som just skrivit några vackra ord, är så fint
Det är de små detaljerna som gör helhelen!








Inga kommentarer: