INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


torsdag 1 oktober 2009

Äpplen o päron

Små notisar i form av äpplen och päron!!! www.spaceforinspiration.blogspot.com





http://www.cotedetexas.blogspot.com/
Bilden gjorde avtryck hos mig!!! Jag gjorde en enkel krans av humle. Gråpäronen och äpplet i skålen av fattigmanssilver fick bli ett litet stilleben inspirerat av bilden med kransen och äpplena på spiselkanten. Inte lika på något,sätt men ändå.........























































En hyllning till alla äpplen som jag inte hinner ta vara på!!! De dunsar i backen , populära hos maskar och fåglar. Lite nytta gör de allt. Borde bara göra äppelkaka, äppelmos, äta dem som de är, men, men.....


















Äpplet med stickad kostym har jag också tagit från en av mina absoluta favoriter!!
www.spaceforinspiration.blogspot.com Inget fel på uppfinningsrikedomen i denna värld!
Den sista bilden kommer från www.inspiredhome.com

GODNATT! Vi ses senare idag!






















1 kommentar:

Randi sa...

Vilken underbar blogg du har. Bilderna på äpplena är ursköna och inspirerande.
Tack för din gulliga kommentar hos mig. Som svar på din fråga om jag ställt ut min bilder, så är svaret nej.
Nu måste jag kika in på dina tidigare inlägg.
Önskar dig en riktigt skön helg.
Kram Randi