INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


söndag 13 november 2011

Tänd ljus !!



Nu har denna mörka kalla tid gjort sin entré på allvar. Vi har satt upp diverse timers till våra lampor så att huset inte ska kännas så ogästvänligt när vi kommer hem! På toaletten låter jag ett värmeljus ( ljuslyktor 60:-/ st http://www.engleblomst.dk/ ) eller två vara tända, så fort det blivit mörkt ute! Titta på den billiga lyxen jag hittade på Rusta. Flotta i sin rena design och superbilliga 19,90 st. De doftar gott och funkar inte sämre än andra liknande produkter. En flaska handlotion och en flaska med handtvål. Rusta är verkligen värt ett besök då och då för att hitta de där fynden som gör en glad!!
Den stora ljusstaken från http://www.pbhome.nu/ är en av mina absoluta favoriter. Den är tänd praktiskt taget varje kväll. Välbefinnandet infinner sig då.
P.s går bra att beställa Pb homes produkter genom mig , Strömgatan4 inredning
Ljuslyktorna kan jag  också skicka till den som vill ha !!!

Inga kommentarer: