INREDNING / STYLING

INREDNING / STYLING


måndag 14 mars 2011

Nytt kapitel ......... Ny dörr

 Ingången till en bostad är viktig tycker jag. Det skall kännas att där vill jag gå in, där kommer jag att trivas!! Det har vi verkligen gjort i detta hus. Familjen Waldner innan oss gjorde om huset från ett tvåfamiljshus till en mycket härlig bostad för en familj. Trädgården är helt otrolig när den blommar allt från tidig vår till sen höst. Det är inte utan saknad vi har valt att lämna detta hus.
 Det finns säkert några som kommer att förvalta denna pärla och tycka lika mycket om denna mysiga miljö som vi !
STRÖMGATANTILLSALU

1 kommentar:

Charlotta Ward sa...

Hej Sassa - nu var det lange sedan jag fick ditt email med nyheterna ang de stora forandringarna som nu star for dorren.
Jag kan helt forsta att det ar vemodigt att lamna det fina som ni haft bakom, men nu vantar nya spannande aventyr och jag ser sa fram emot att antligen fa traffa dig nar jag atervander till Sverige i sommar.

Vi haller kontakten via email.

Kram

Charlotta x